עובדים לאירועים

מלצרים – המנהלים האמיתיים של האירוע

מלצרים – המנהלים האמיתיים של האירוע

למרות שאירועי ה"בופה" נעשים יותר ויותר פופולאריים בישראל, תפקידם של מלצרים כחלק מצוות העבודה באירועים ושמחות היה ועודנו משמעותי במיוחד. כל אדם אשר חווה חוויה קיצונית, לטוב או לרע, הקשורה למלצרים, יעיד לבטח כמה רב משקלם להנאה האישית מהאירוע.

מה מאפיין מלצרים איכותיים?

ובכן, בראש ובראשונה – מלצרים חייבים להיות בעלי הופעה מסודרת. הרושם הראשוני נגזר ממנה ועשוי, או עלול, להשפיע על יחס האורחים לאורך כל הערב. אחרי כן מגיעה רמת המקצועיות והשליטה של המלצר, שחייב ללמוד את תפריט המזון והשתייה על בוריו.  גם שירותיות היא עניין שחלקו מולד ומהווה חלק מהאופי של המלצר, ובחלקו ניתן לשיפור מתמיד בעזרת הדרכה נכונה. חיוך אמיתי, נכונות לעזור, ראש גדול ובעיקר – אהבה לאנשים, יקלו על חייו של כל מלצר בכל שלב ובכל אירוע. היכולת להתנתק מתלאות היום יום עם תחילת האירוע חשובה אף היא להצלחה של מלצרים.  הדבר כל כך פשוט, וכל כך עושה את ההבדל.

מלצרים ונהנים

יש כאלו הטוענים כי מלצר טוב, בדומה, למשל, לשופט כדורגל, הוא כזה ש"זורם" עם רוח הערב ומעניק מכישוריו מבלי שהקהל מסביב יחוש מדי בנוכחותו. אחרים טוענים כי דווקא למלצרים יכולת לשדרג את רמת ההנאה של האורחים באמצעים פשוטים ובמחוות קטנות.  לכן, רצוי לחפש אחר חברה איכותית המעסיקה מלצרים שמבינים את חשיבות המקצוע. חברת "תמם" לדוגמא, אשר מנהלת עשרות אירועים בחודש כבר 20 שנה, מאמינה בעובדים שאצלם החיוך הוא חלק בלתי נפרד מההוויה, שיודעים לשלב את העבודה הקשה עם הנאת האורחים בצורה מושלמת, ושהמקצועיות שלהם בתחומם שואפת תמיד לשלמות. כן תוכלו למצוא ב"תמם" מלצרים העוברים הכשרות וקורסים שונים, כדי להפוך אותם לטובים יותר, שירותיים יותר, ומקצועיים הרבה יותר.

היופי בתחום המלצרות, הוא שבעזרת שמירה על כמה כללים וסטנדרטים של עבודה, תוכלו גם אתם להפוך למלצרים מקצועיים במיוחד, ומכאן, אפשרות ההתפתחות בתחום האירועים ובכלל – אין סופית.  אז באירוע הבא שלכם, אל תתפשרו על חברת כוח האדם שתבחרו. כי מלצרים איכותיים הם אלו שעושים את ההבדל בין אירוע טוב לאירוע מצוין. בהצלחה!