ניהול אירועים

ניהול אירועים – קריטריונים של איכות

ניהול אירועים – קריטריונים של איכות

האירועים של היום הם ממש לא מה שהיו פעם שכן הם הפכו להיות הפקות גדולות ויקרות במיוחד. הלוגיסטיקה, התזמון המדויק ומגוון נותני השירותים הופכים כל אירוע לזירה של מספר לא מועט של אנשי מקצוע הפועלים בו זמנית. ניהול אירועים הינו שירות אשר מאגד תחת קורת גג אחת את הצלחתו של האירוע כולו החל משלב ההפקה ועד צאת אחרון המוזמנים בשלום ובבטחה. חברת תמם מתמחה בניהול אירועים בכל סדר גודל, ותעזור לכם  להפיק אירוע ברמה אחרת.

במה מתבטא שירות ניהול אירועים איכותי?

ניהול אירועים איכותי יעזור לכם להפיק אירוע ברמה גבוהה וזאת באמצעות שילוב של שלושה גורמים עיקריים:

• תכנון יעיל ומושכל של האירוע – שירות ניהול אירועים עוזר לכם להתנהל בצורה נכונה עוד בשלבי התכנון הראשוניים. הפקת האירוע כוללת את בחירת אנשי המקצוע המתאימים ביותר (ובהתאם לתקציב), תכנון הלו"ז, מציאת גורמים מפתיעים ומרגשים לאירוע, תכנון סדר הישיבה סביב השולחנות ואף מציאת פתרונות לביצוע אישורי הגעה.

• ניהול האירוע עבורכם – בזמן האירוע אין אתם מסוגלים לטפל בצורה טובה במגוון הבעיות אשר יכולות לצוץ, אינכם יכולים לנהל דו-שיח הגיוני עם אנשי המקצוע ובוודאי שאינכם יכולים להיות קשובים לצרכי כל המוזמנים. חברות ניהול אירועים מתקדמות דוגמת תמם, מעמידות לרשות בעלי האירוע מנהל אירועים אשר כל תפקידו הוא לדאוג למהלך התקין של האירוע, טיפול ממוקד בבעיות, התנהלות אסרטיבית אל מול אנשי המקצוע שבחרתם ואל מול מנהל האירוע של אולם/גן האירועים.

• אספקת כוח אדם מיומן לאירועים ושירותים נוספים – לטובת הצלחת האירוע הנכם זקוקים לכוח עבודה מיומן, בעל תודעת שירות גבוהה וניסיון רב. שירות איכותי של ניהול אירועים כולל פעמים רבות גם אספקת כוח אדם (מלצרים, אנשי ניקיון, טבחים, דיילים) כמו גם שירותים נוספים כגון קייטרינג וציוד לאירועים.

ניהול אירועים- גם לאירועים קטנים ואינטימיים

ובאופן לא כל כך מפתיע, ניהול אירועים אינו מתאים אך ורק לאירועים הגדולים ההמוניים וההפקות הגרנדיוזיות. יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש בשירות מקצועי זה גם להפקת אירועים קטנים יחסית כגון שבת חתן, בר מצווה ואפילו חתונה צנועה. כששביעות רצון המוזמנים שלכם הינה ראשית מעיינכם כמו גם הצורך להיות פטורים מדאגות וחששות טרם האירוע, במהלכו ולאחריו, ניהול אירועים מקצועי כמו זה של חברת תמם, הופך להיות הכרח, שירות שלא מתכננים אירוע בלעדיו.