אירועים פרטיים

קייטרינג שכולו חוויה

מהם הדגשים בבחירת קייטרינג לאירוע?

ישנם מספר דגשים עיקריים שחשוב לבדוק ולברר לפני שסוגרים עם חברת קייטרינג לאירועים:

מהו תחום ההתמחות של החברה?

חברות קייטרינג יכולות להתמחות בתחום מסויים כגון אירועים קטנים או גדולים, מטבח מסויים, קינוחים וכדומה. כדאי לברר מראש האם תחום ההתמחות של החברה תואם את האירוע, כדי שלא תבחרו בטעות בחברת קייטרינג הידועה בעיקר בקינוחים החלביים שלה לאירוע הבשרי שלכם.

האם יש כשרות מתאימה?
כאן באמת המקום להזכיר את נושא הכשרות, שהוא אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום הקייטרינג בארץ. חשוב מאוד שתעודות הכשרות אותה יכולה חברת ה- קייטרינג להציג בפניכם יתאמו את דרישות המקום בו אתם מקיימים את האירוע, ורצוי לבדוק את הנושא בשלב מוקדם של תכנון האירוע. היבט נוסף של תחום הכשרות הוא כמובן ההחלטה על אוכל חלבי או בשרי, וכאן כבר כל אחד צריך לבחור לפי העדפותיו האישיות.

שירות לאורך כל הערב
אם אתם מארגנים אירוע משפחתי כגון  קייטרינג לשבת חתן, חשוב לוודא כי בחרתם בחברת קייטרינג שתלווה אתכם לאורך כל האירוע ולא רק בהגשת האוכל. לדוגמא, מומלץ לשכור קייטרינג שיספק גם את כלי האוכל, ולא ישאיר אתכם עם הצורך לעמוד שעות במטבח לפני ואחרי האירוע ולשטוף את הכלים.

כאשר מבקשים לשכור שירותי קייטרינג כדאי ללכת על חברות בעלות מוניטין בשוק, ולא לפנות לכל חברה קטנה ובלתי מוכרת. רק חברה בעלת ותק וניסיון יכולה להבטיח כי האוכל יהיה מוכן מחומרי הגלם המשובחים ביותר ויעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון, הן בהכנה והן בהובלתו למקום האירוע.

תמם ניהול אירועים ושירותי כוח אדם היא חברה ותיקה בעלת ניסיון רב בארגון אירועים ומתן שירותי קייטרינג לאירוע בכל סדר גודל. כאשר אתם בוחרים בתמם אתם יכולים להיות רגועים, ולדעת כי אין שום סיכוי לתקלות, איחורים ומקרים מצערים אחרים אותם אפשר לפגוש לעיתים.